KLIJENT: Akoya
GODINA: 2024.
USLUGA: Fotografiranje proizvoda, Video materijal
Meet moment
Ivana mi se ušetala u život dva tjedna prije našeg putovanja u Španjolsku. Čule smo se kratko oko nekih detalja prije puta i vidjele smo se prvi put u Madridu jer je njezin let bio nekoliko sati nakon moga. Tamo smo zajedno započele putovanje koje je bilo pred nama dijeleći svoja iskustva u životu i poslu zajedno s ostalim ženama s kojima smo živjele mjesec dana.
Jedan od načina podrške koju smo pružale jedna drugoj bio je u obliku radionica, predavanja ili razmjene usluga 1 na 1. Tako sam imala priliku upoznati Ivanu kroz segment podučavanja o novcu i financijama, te money mindsetu o kojima najčešće govori na društvenim mrežama i raznim platformama.
Uživo sam imala priliku s Ivanom popričati o svojim stavovima, uvjerenjima i vizijama kada se radi o novcu i financijama. Samo sat vremena s njom, napravilo je ogromne pomake i promjene u percepciji vlastite vrijednosti i toga kako gledam na novac. Otkrila sam super stvari.
Po povratku u Hrvatsku ostale smo u kontaktu sa cijelom grupom s kojom smo boravile mjesec dana, ali i jedna s drugom, čule bi se stalno i komunicirale o tome kako nas je okolina dočekala, kako izgleda nas povratak u svakodnevnicu. Nitko nas nije mogao u potpunosti razumjeti kao što smo mi koje smo bile zajedno u istom selu razumjeti jedna drugu.
Tijekom boravka u Španjolskoj, Ivana je bila jedna od tek par žena koju nisam fotografirala za potrebe osobnog brendinga, pa se tako jedan dan javila s informacijama kako planira fotografiranje za njezin modni brend Akoya. Baš me pozitivno iznenadila. Otkrila sam da je kroz Akoyu pronašla način kako se u moru brojki i financija izraziti kreativno, i to kroz proizvode. Akoya spavaćice, kompletići i haljinice već neko vrijeme imaju svoje vjerne fanove jer žene uživaju u osjećaju čistog pamuka na koži i prozračnosti krojeva.
Project story
S ovim snimanjem cilj je bio ispričati priču o prijateljicama koje u svoje slobodno vrijeme uživaju offline na selu. Tako smo kroz fotografije i video snimke ispričale priču o ženama koje znaju stati i uživati u trenutku i prikazale smo je na webshopu i društvenim mrežama. Iako smo u početku planiranja pola snimanja zamišljale u interijeru, ipak su nas sunčeve zrake, priroda i selo najviše inspirirali. Svježeg zraka i igre na otvorenom danas nam jako nedostaje, a igra je djetinjstvo i trčanje po livadi.
Ideja je bila da se modeli odjeće prikažu na dva modela i to na dvije žene različite fizičke konstitucije. Lokacija je odigrala važnu ulogu za prenošenja poruke koja se nadovezuje na glavnu poruku brenda.
Ono što mene čini najviše ispunjenom je što je taj dan cijeli tim bio vesel, otvorile smo šampanjac, jelo se grožđe sa seta (a i muffini), smijale smo se i sve je nekako stalo na tih nekoliko sati. Ovo snimanje bih mogla nastaviti i sljedeći dan jer je baš ono što me pokreće, a Ivanino kreativno izražavanje potaknulo je i u meni snagu da dragim ljudima najavim kako ću se i sama uskoro kreativno izraziti.