Koncept i ideja iza Momento weba

Kako je sve krenulo

Od samog početka i otvaranja obrta, znala sam da neću imati portfolio u smislu samih fotografija. Fotografirat ću žene čija je životna i poslovna priča inspirativna i čiji rad pozitivno utječe na ljude i okruženje u kojem živimo.

Kontaktirala sam svoju dizajnericu i rekla sam joj da je moja ideja da uz fotografije prikazujem i priče, jedinstvene osobine žena i njihovog brenda, korake rada i proces kako smo došle do fotografija koje smo stvorile.

Portfolio vs Blog

Bila je to ideja za malo žešći portfolio koju nisam ni sama znala kako realizirati – trebalo mi je više iskustva. Nakon prve godine uvela sam blog sekciju na web stranici kako bih mogla pisati o relevantim temama iz mog područja biznisa, projektima, novostima i posebnim ponudama.

Ubrzo sam uočila da je Momento portfolio postao blog sekcija. Na primjeru jednog modnog brenda održive odjeće, napisala sam toliko teksta da je opis projekta izgledao kao jedan vrlo bogat i razrađen blog post, no uz taj format fotografija je bilo i više nego dovoljno. Bilo je to previše i teksta i fotografija. To me je neko vrijeme kopkalo i nije mi dalo mira. Pitala sam se, koja je svrha bloga, ako mi opisi projekta već imaju blog format. Koja je poanta imati portfolio ako to nije portfolio. I tako je prošlo još pola godine kada sam se odlučila javiti svojoj dizajnerici i objasniti s čime se mučim.

Montica je sve razumjela. Nisam imala sve odgovore, ali sam znala da se blog i portfolio moraju razdvojiti. Došla sam na ideju da portfolio preimenujem u ‘Projekti’ i da na taj način sebi odredim format pisanja kako bi svaki projekt imao podjednako sadržaja i kako bi odgovarao na ista pitanja. Tako sam oslobodila blog od nekih nemogućih očekivanja i uspješno posložila koncept pisanja za projekte, kako bih smanjila količinu sadržaja, a zadržala mogućnost prenošenja meni osobno bitnih karakteristika projekta i određene suradnje.

Fotografija govori više od tisuću riječi

Fotografije koje stvaram sa svojim klijenticama puno su više od samo fotografija. To su vrijedne priče koje silno želim ispričati i prenijeti svima koji bi se mogli povezati s njima i njihovim vrijednostima. Pričajući o njima, otkrivam jako puno i o sebi. Upoznavajući sve moje klijentice, doznat ćete koji je moj lifestyle, o čemu sanjam, na što padam, što me inspirira, što podržavam i gdje idem u svom stvaranju.

Kroz svoje projekte na kojima zajednički surađujem sa svojim klijenticama, rastem i kao fotografkinja i kao osoba.

Okružujem se njihovim proizvodima poput prirodne i organske kozmetike, održivih modnih komada od prirodnih materijala (Akoya, Simple Abalone, The Solveiga Project), jedinstvene keramike, afirmacijskih kartica za djecu.

A i koristim njihove usluge. 

Tako sam neko vrijeme odlazila na mindfulness program i nastavila prakticirati meditaciju ujutro uz snimljeni zvuk svoje drage klijentice. Također ih nastavljam pratiti na društvenim mrežama gdje dijele svoje savjete i ideje i savjete oko recimo uređenja interijera i raščišćavanja doma, savjete o zdravoj prehrani i zanimljive recepte, te kako ostati ustrajan s trenizima

Pratim i svoje drage klijentice koje pričaju o novcu i ulaganjima, kao i svoje kolegice fotografkinje koje sam fotografirala, koje su mene fotografirale i s kojima radim na tome da svaka pojedinačno raste. To je tek posebna tema o kojoj jedva čekam pisati!

Koliko je bitno odabrati pravog klijenta?

Čvrsto vjerujem u svoje klijentice i pažljivo biram s kim ću surađivati jer energija koju razvijamo na početku i tijekom suradnje može jako utjecati na same ishode.

Baš zato mi nije ni malo teško pričati o njima, o svemu što rade i proizvode.

Vrlo brzo postajem i sama ambassador njihovog brenda jer provjereno vidim što stvaraju, koji rezultati ili vizija stoje iza njih i koliko je to različito od recimo većine komercijalnih proizvoda na policama trgovačkih lanaca.

Baš zato jer sam to doznala i fotićem zabilježila kako jedna moja klijentica dolazi iz obiteljske koja već 4. generaciju bavi ljekovitim biljem i tako sama uzgaja sastojke za svoju organsku kozmetiku ili druga koja već više od 20 godina uspješno stvara formulacije za mnoge brendove prirodne kozmetike, te provodi brojne važne edukacije, želim da to doznaju svi ostali i osvijeste važnost njihovog postojanja.


Želim da ljudi čuju i o tome koliko života je moja klijentica dotaknula svojim radom u mindfulnessu, promijenila njihov odnos prema stresu i pozitivno utjecala na njihov doživljaj samih sebe. Koliko je to samo neprocjenjivo za mentalno zdravlje jedne osobe! Želim i da ljudi čuju da tamo negdje postoji jedna žena koja se trudi svima donijeti stručne i znanstvene činjenice i dokaze o tome da možemo živjeti dulje i preokrenuti starost.

Detalji čine tvoj brend!

Zato pišem priče i trudim se prenijeti sve detalje koji čine njih i njihov brend. Pogledaj više o projektima – ovdje!

Želja mi je pomoći osvijestiti one koji prate moj rad na barem jedan korak prema boljoj kvaliteti života!

Pronašla si se u svemu, sviđaju ti se fotke i smatraš kako bi bili odličan energy match? Javi mi se putem kontakt forme: https://momentostudio.hr/kontakt/

Pročitaj i ostale blogove